Immunerősítő tippek 2


IMMUNERŐSÍTŐ TIPPEK

Bejegyzéseimből láthatjátok, hogy milyen nagy hangsúly fektetek az immunerősítésre. Sokan azt gondolják, hogy az immunerősítés az egy szezonális dolog, amire csak ősszel és télen kell odafigyelni. Pedig ez nem így van. Ha a legalapvetőbb dolgokra odafigyel az ember észrevétlenül becsempészheti a mindennapokba az immunerősítést.

Összegyűjtöttem néhány immunerősítő tippet amit az év minden szakába lehet alkalmazni:

Megfelelő táplálkozás. Nagyon fontos a vitaminokban, nyomelemekben gazdag táplálkozás. Minden nap kell fogyasztani zöldséget, gyömölcsöt, hántolatlan gabonaféléket, olajos magvakat. Hetente legalább egyszer tengeri halat, tojást, belsőséget. A bélfóra egészségéhez pedig ajánlott naponta fogyasztani élőflórás joghurtot, kefírt, de nem a népszerű cukrozott termékekre kell gondolni.

984418_80448460

Megfelelő folyadékbevitel. A megfelelő folyadékbevitel elengedhetetlen a szervezet helyes működéséhez. Testünk több mint 60 %-a víz, ezért szükségünk van a vízre. Nagyjából 15 testsúly kilogrammonként kell számolni 1 liter vízzel. A cukros és szénsavas italok nem számítanak bele a folyadékbevitelbe.

Rendszeres testmozgás. A gyerekenek ez nem újdonság és nem is teher, hiszen ők örökmozgók és rengeteget futkároznak, ugrálnak. Minden nap ki kell vinni őket a frisslevegőre sétálni, játszani, mert így jutnak a sejtek oxigénhez, ami elengedhetetlen a megfelelő vérkeringéshez.

Elegendő alvás. Egy kisgyermeknek 10-12 óra alvás kell ahhoz, hogy a fehérvérsejtek termeléséért felelős hormonok beinduljanak, amik köztudottan az immunrendszer főszereplői.

Gyakori kézmosás. A gyerekek hajlamosak elfelejtkezni a kézmosásról, pedig kicsik gyakran veszik a szájukba a kezüket és ezzel bacik százait juttatják a szervezetükbe. Figyeljünk oda rá és naponta többször mossuk meg a kicsik kezét.

Nevetés. Lehet, hogy közhelynek számít, pedig abszolút igaz az állítás, hogy a nevetés a legjobb orvosság. A nevetéssel olyan hormonok képződnek a szervezetben, amik segítik az immunrendszerünk erősítését.

118434_1596

Plussz vitamin bevitel. Bár ezt hagytam a végére, de ez nem jelenti azt, hogy elhanyagolható, sőt ez a legfontosabb tényező. Tisztában kell lennünk azzal, hogy a ma kapható élelmiszerek egyáltalán nem tartalmazzák azokat a vitaminokat és ásványi anyagokat, amiket évtizedekkel ezelőtt. Ne feledd e nélkül nem lesz elég hatékony az immunerősítés!

Vitaminban gazdag szép napot!

Üdv: Vitaminanyu


 

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK:

Immunerősítő vitaminok

Immunerősítő ásványi anyagok


Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

2 Gondolat “Immunerősítő tippek