Tavaszi immunerősítés ovisoknak


TAVASZI IMMUNERŐSÍTÉS OVISOKNAK

 

Már egyre jobban érezzük a tavasz közeledtét, hosszabbak a nappalok, csicseregnek a madarak, szeszélyes az időjárás.

Tél végén a gyermekek szervezete jobban le van gyengülve a kevés napsütés, vitaminszegény ételek és a lakásba való bezártság miatt. Fogékonyabbak a fertőzésekkel szemben, ezért ilyenkor is érdemes az immunerősítésre gondolni.

Az erős immunrendszer alapfeltétele a vitaminokban, ásványi anyagokban és rostban gazdag táplálkozás. Minden nap adjunk gyermekünknek friss gyümölcsöt, zöldséget.

Másik fontos dolog a folyadékbevitel, mivel szervezetünk 60 %-a víz, folyamatosan pótolni kell az elvesztett folyadék mennyiséget. Napi 1-1,5 liter folyadék bevitele szükséges egy óvodás gyerkőc számára. Leginkább a vizet javasolom, de fogyaszthatnak frissen facsart zöldség-gyümölcslevet, teát, gyógyteát cukor nélkül! Ízesítésre mézet használjunk.

víz

Immunerősítő gyógyteák:

Csipkebogyó, Vörös tea (Rooibos tea), Kamilla, Hársfa, Kakukkfű

Harmadik fontos dolog a friss levegőn töltött idő. Napi legalább 1 órát töltsön ovis gyermekünk a szabadlevegőn, mert ez segíti a szervezet oxigénellátását.

Szintén fontos dolog a C-vitamin bevitel, mert élelmiszereink nem tartalmazzák a szükséges vitaminokat és tápanyagokat. Sajnos nem tudunk egy nap annyi zöldséget-gyümölcsöt megenni, hogy az fedezze a napi vitaminbevitelt.

vitaminok

vitaminok

C-vitaminból bőséges kínálat van, én a rágótablettát részesítem előnyben, mert azt a kicsi és a nagy is meg tudja enni. Általában 500 mg-osat szoktam adni nekik, napi 1-2 darabot.

Az egészséges immunrendszer elengedhetetlen feltétele az egészséges bélflóra, ugyanis a belekben közel 500 féle jótékony baktérium található, ami összefüggésben van az immunműködéssel. Ajánlott naponta adni a gyerkőcöknek cukormentes, natúr joghurtot egy kis gyümölccsel, mézzel ízesítve. Ezen kívül jó hatással van még a bélrendszerre a kefír, sajtok, például gouda, kovászos uborka, savanyúkáposzta, csicsóka, zabpehely.

 

Az immunerősítést segíthetjük még egyéb természetes táplálékkiegészítőkkel, mint például a kék-zöld, spirulina alga vagy a ganoderma gyógygomba.

 

Spirulina alga

A spirulina az egyik legértékesebb és legharmonikusabb táplálék a szervezet számára. 1 grammja, egyenértékű 1 kg zöldség tápértékével.

A spirulina egy kék-zöld alga, ami támogatja az immunrendszert, vírus és baktériumölő hatású, segíti az emésztést és antioxidáns hatású.

Nagyon magas a fehérje valamint aminosav tartalma, ezeken kívül tartalmaz még B-, C-, E-vitaminokat, magnéziumot, karotinoidokat és poliszacharidokat.

Spirulinatablet_big

Az ENSZ és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) a gyermekek számára is biztonságos és tápláló élelmiszerként javasolja a spirulinát.

 

Ha szeretnél többet tudni róla, kattints    IDE    és kérj egy visszahívást!

 

Ganoderma gyógygomba

A ganoderma vagy magayarul pecsétviaszgomba javítja az immunrendszer működését, segít a leromlott egészségi állapotú betegek gyógyulásában. Méregtelenít és javítja az emésztést. Gyermekeknek is adható.

GL por

Az óvodás korosztály számára a gomba port javasolom, mert a kapszulát még nem biztos, hogy le tudják nyelni. A port bele keverhetjük vízbe, gyümölcslébe, joghurtba és nem túl meleg levesbe vagy főzelékbe is. Ha akarjuk fel sem tűnik nekik, és így biztos, hogy bejut a szervezetükbe.

 

Ha szeretnél többet tudni róla, kattints     IDE    és kérj egy visszahívást!

 

Kellemes tavaszt és jó immunerősítés kívánok!

 

Üdv:

 

Dósa Nikoletta – Vitaminanyu

Vitaminanyu

Vitaminanyu

 

 

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>